Regulamin i Warunki

 

1) Ochrona danych osobowych 
Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów sklepu www.virgini.pl stanowią niezbędne minimum do wdrożenia procesu sprzedaży towarów i są wykorzystywane wyłącznie w celu:

-realizacji umowy
-informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez firmę Virgini – jeśli Klient wyrazi na to zgodę.
-Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych. 

Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania – na stronie www.virgini.pl. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. 


2) Opisy i zdjęcia produktów
Wszystkie zdjęcia zamieszczone w opisach przedmiotów są własnością firmy Virgini, kopiowanie oraz wykorzystywanie ich bez naszej zgody jest zabornione.

Zdjęcia przedstawiają rzeczywisty wygląd przedmiotów. kolory moga nieznacznie różnić się w zależności od ustawień monitora.


3) Ceny 
Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.virgini.pl są wyrażone w polskich złotych (PLN) oraz Euro (EURO). Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. 

4) Zamówienia 
Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.virgini.pl. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania. Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie oferty zaakceptowanej przez obie strony, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącej obie strony transakcji. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, również bez podania przyczyny.


Zamówienia realizujemy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz Europy. Inne koszty przesyłki uzgadniane są indywidualnie w zależności od kraju docelowego.
 Nie można anulować zamówienia, które zostało już do Klienta wysłane. 


5) Dostawa 
Towar zamówiony w sklepie internetowym www.virgini.pl dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Na czas otrzymania przesyłki składa się: 

-czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, pakowanie paczki); 

Towar wysyłany jest jako przesyłka priorytetowa w ciągu 5-14dni- wszytskie rzeczy szyjemy sami- jeśli zależy Państwu na szybkiej realicacji prosze wpisać termin dostawy w komentarz do zamówienia.
Towar powinien dotrzeć do Klienta w ciągu 48 godzin od daty wysyłki. Przy powyższym terminie nie uwzględnia się sobót, niedziel oraz dni wolnych. Sklep nie odpowiada za opóźnienia spowodowane nieprawidłową pracą Poczty Polskiej.


Do wysyłanego towaru dołączany jest paragon fiskalny, który jest dokumentem gwarancyjnym, niezbędnym w przypadku zwrotu lub reklamacji produktu. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.



Koszty przesyłki: 

Poczta Polska:


)

8zł- list polecony priorytetowy 

11zł- paczka pocztowa priorytetowa 

 

6) Sposoby płatności 
Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta w następujący sposób:

-przelew na rachunek bankowy firmy Virgini 50 1020 5558 1111 1364 0700 0064

 

Jeżeli po dokonaniu płatności przelewem wartość zamówienia ulegnie zmianie (np. z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, anulowania zamówienia lub innych przyczyn), powstała nadpłata – bez żadnych potrąceń – zostanie bezzwłocznie zwrócona na konto Klienta. 


7) Zwrot towaru 
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22 z 2000 r., poz. 271) Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty jego dostarczenia. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, posiada komplet metek, ani nie został w żaden sposób zniszczony.

Zwracany towar należy odesłać razem z paragonem fiskalnym lub fakturą oraz oświadczeniem zwrotu (do pobrania z zakładki Zwroty). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zamówionych produktów. Pieniądze zostaną oddane, zgodnie z powyższą ustawą, w ciągu 14 dni roboczych, wyłącznie przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt.

Jeśli podejmą Państwo decyzję o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartmi w zakładce Zwroty. 
Pieniądze za zwracany towar wysyłamy wyłącznie na konto bankowe wskazane przez Klienta

Zwrotom nie podlega towar szyty na zamówienie (skracanie, podłużanie, zmiana proporcji, dekoltu itd).

W przypadku, gdy zwracany towar został wysłany na nasz koszt (przesyłka gratis lub inna promocja), kwota podlegająca zwrotowi zostanie pomniejszona o koszty wysyłki.

 

8) Wymiana towaru
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22 z 2000 r., poz. 271) Klient może wymienić towar zakupiony w naszym sklepie w ciągu 10 dni od daty jego dostarczenia. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, posiada komplet metek, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Wymieniany towar należy odesłać razem z paragonem fiskalnym lub fakturą oraz formularzem wymiany (do pobrania z zakładki Zwroty). Klient ponosi zarówno koszty odesłania do nas towaru, jak i ponownej wysyłki. W przypadku, gdy wymiana jest wynikiem naszego błędu, koszty są pokrywane przez naszą firmę. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt.

W przypadku różnicy w cenie Klient zobowiązany jest do wpłacenia odpowiedniej kwoty na rachunek bankowy naszego sklepu. Gdy rzecz wymieniana jest tańsza, zwracamy różnicę wyłącznie na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. 

Jeśli podejmą Państwo decyzję o wymianie zakupionego towaru, prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi w zakładce Zwroty.

 

9) Reklamacje

Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, należy odesłać go na adres wskazany powyżej nie później niż w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki. Wymieniany towar należy odesłać razem z paragonem fiskalnym lub fakturą oraz formularzem zwrotu (do pobrania z zakładki Zwroty).
Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych na koszt adresata tj. firmy Rząska Poland.
Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem. W takim przypadku firma Rząska Poland ponosi koszt wysyłki niewadliwego towaru do Klienta.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.
Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem.
Reklamowany towar przesłany do nas musi być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji. 

 

 

Nasze biuro obslugi klienta czynne: 9-15

Aby polaczyc sie z biurem:
Zadzwon: kontakt mailowy
Napisz na skype:

Lub skontaktuj sie z nami poprzez email: mailto:virgini_world@wp.pl
Odpowiemy w ciagu 24h.